Här görs det tårtor!

Nu är två nya tårtor på G. Imorrn ska de stå klara... känns att det är blivit tårtbak varje vecka i de senaste 5 veckorna... knappt så jag hinner med. Men har ju svårt att neka då jag tycker det är sååå roligt! :P

Men efter dessa två som ska stå klar imorrn, så ska jag nog ta en paus tills påsken... hehe Fast man kan aldrig så noga veta.. ;)

Lite allmänt om min familj. Vincent & Viggo går på Kåvepenin eftersom de båda drabbades av dubbelsidig öroninflammation. Vincent har avslutat sin 5 dagarskur. Viggo ska äta 5 dagar extra pga att han har haft problemen mycket längre.
När de minsta började piggna på sej med hjälp av medicinen så har Vilmer åkt på feber. Det har han haft till & från sen i måndagsnatt. :S Stackarn + att han ögon ser inflammerade ut.... ser väl hur det är imorrn om man kanske måste till läkaren med honom också.  Så här är det sjukstuga mitt upp i alltihop!

Sen har även min mormor blivit tvärdålig & ligger på IVA. Hon lider av sjukdomen KOL. Den har eskalerat tok snabbt så när hon hade kommit in med ambulansen så hade koldioxidhalten i kroppen legat på 11. Hon var i koma då hon anlände på sjukhuset... Hon var lite bättre igår eftermiddag... Vi hälsade på henne, men det ser inte så ljust ut. Hon är gammal & trött så hon orkar nog inte kämpa så länge till! :( Få se under dagen hur hennes tillstånd är, vi hoppas ju alla att hon ska repa sej ifrån detta... men har mormor tappat kämparglöden, så är det nog inte mycket att göra! Hoppas hon återfår sin energi. <3

Nu ska jag fortsätta ta hand om mina sjuklingar... På återseende! /Mållan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0