Vab

Blev hemma med Vincent idag... han spydde då karln höll på ta på honom overallen imorse :S Tror dock inte att det är magsjuka, tror han spydde slem. Men man våga ju inte chansa att skicka honom till förskolan.

Nu sover Vincent på soffan, det har han gjort ett bra tag nu... stackaren är helt slut på!

Så medans Vicce sover så passa jag på att slänga ihop en chokladsockerkaka i min nya bakform som jag fått av min lillasyster & hennes kille... motivet - SvampBob Fyrkant! :P
Återkommer med en bild senare då den är klar! :)

-Ciao-


Kommentarer
Postat av: Kikki.

Vilken morgon! man får vara beredd på det mesta när man har barn.;) Hoppas han piggar på sig och att kakan blir god!:)

2012-01-03 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0