VAB

Jo här har vi haft magsjuka i helgen! :S Nu har jag dom hemma en extra dag bara för att se att det inte är nå mera kvar... förskolan vill ha det så, & det kan jag förstå. Måste vara hemskt då det börjar härja på förskolorna :S

Håller även på att beställa hem en massa sockerpasta, färger & verktyg. Har en hel del tårtor på gång. Hoppas bara att jag inte tagit på mej för mycket! Det ska ju vara roligt! Så det inte övergår i stress... men än är det ingen fara. Är så glad att folk tycker att det jag gör är fint! :D

Tårtan närmast i tid är den 16:e feb. Men innan de så ska jag ju göra nå skojsigt till "alla hjärtansdag" :)

Gjorde en stor beställning från tårtdecor, som komme hem igår... inser att jag måste lägga en till beställning, fått lite extra tårtor att göra efter det att jag la den beställningen... Tårtdecor måste gilla mej som kund! ;) hehe

Jag satt & gjorde lite figurer till "ett masterpiece" igår... den kommer att ta låååång tid att göra, ska bli skoj att se om jag lyckas! :P

Nu jaga små barn som börjar bli pigg! ;)

-Tjing- / Mållan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0