Sunday!

Hej alla glada!
Har inte vart duktig på att skriva nått här, har legat sjuk! Har fått nått konstigt i min hals som dom misstänker är en aggressivare form av halsfluss... kallad "Vincenti". Det är 3 bakterier som ställer till det på mina halsmandlar, gör så att vävnaden dör :S
Men nu går jag iaf på kåvepenin sen i fredagskväll, dubblad dos de två första dagarna eftersom dom anser att den är så pass aggresiv, men imorrn ska jag fortsätta kuren som vanligt! Förhoppningsvis så ska detta ta kål på det!
Mina blodprover & halsprov är på lab. Hoppas verkligen att det inte hittar nå mer hokus pokus! :S

Men snart ser jag iaf framemot mera bakning... kommer att bli rätt mycket i februari månad! :P Hoppas alla blir nöjda & glada!

Nu ska jag kolla på lite Blixten Mcqueen, med min äldste son... de yngsta sover lunch!

-Tjing- /Mållan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0