NYTT ÅR NYA TAG!!

Har typ gått 1år sedan jag bloggade sist!
Jag ska ge detta år ett nytt försök. Inte lätt att finna tiden :P

De minsta i familjen har nu fyllt 2år så det är fullt ös!!
Här kommer lite blandade bilder.... vi startar med det!



2årstårtan som jag gjorde åt pojkarna!



Viggo & Vincent med paket, storebror Vilmer vill hjälpa till! :)



På Julafton var det spännande med tomten! :P



Findukat hemma hos oss på Nyårsdagen då min kompis skulle gifta sej! :)



Kompisgänget innan vigseln!



Herr & Fru Myrén <3



Tårtan jag gjorde, dagen till ära! :)

Nu hoppas jag att år 2012 kommer att bli innehållsrikt med mycket nya upptåg & Mycket bloggande! :D
På återseende! *love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0