Hur hinner man allt!?

Jobbar heltid, tre små barn, man & hus... kan tänkas att det är fullt ös ;) Men min hobby då? När finns det tid att sysselsätta sej med den? Känner att just denna vecka blir det lugnt med bakandet.

Det som jag känner är hemskt med att jobba heltid är, att man ser ju knappt barnen under hela veckan!!
Då dom kommer hem vid 16:30 är det ju bara äta & mysa ner sej i soffan en timme innan läggning! Usch bara!
Sen ska jag ju på gym, minst 2ggr i veckan... :S Men det är ett måste, vill inte i förtid pga min övervikt!

Ska se om jag kommer på nått kul att baka inom en snar framtid iaf! För det är som rogivande att baka. :P

Men men nu är det läggdags, kan släppa tankarna lite nu då jag plitat ner lite här!



-Tjing- / Mållan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0