Hallåj!

Idag blir det ingen bakning ;)

Sitter & klurar & funderar lite på allt möjligt, tänk om man bara kunde baka för fulla muggar... är ju så mycket man vill testa att göra! Men man måste ju ha någon som äter upp det också :P

Har iaf 2 tårtor på G i februari... Det ska bli skoj.

Satt & googlade igår på snurrande tårtfat... hittade bara ett par stycken till försäljning, men det stod inte hur stor dom är i diameter!? Är dom som vanliga 8bit tårtor eller!? Någon som vet?

Karln min tyckte att jag kunde köpa en vanlig stor snurrplatta som man ställer på köksbord, men det bli väl för stort & otympligt känns det som...

Har ni tips el. ideér, tar jag tacksamt emot dom! :D Är som sagt ny på detta inom bakning!

-Tjing- / Mållan

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh...jag köpte denna http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90074483/

Funkar till alla storlekar ;)

Perfekt när man ska spackla tårtan och lägga på sockerpastan. Kan även användas vid servering :)

2012-01-08 @ 10:23:27
URL: http://esmeraldaofbuckland.blogspot.com/
Postat av: Jag

Aha... tackar! den såg ju bra ut! Tack för tipset den ska jag köpa :D

2012-01-08 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0