Gokväll!

Insåg för nån dag sen att jag ska ha en 2våningstårta färdig tills på måndag!! :O Trodde det var en vecka kvar... fatta inte riktigt hur jag tänkte men... Så ikväll då barnen hade lagt sej så var det "bara" att göra tårtbottnar... Visste inte hur min tårta skulle se ut... så fick liite panik där med. Men tur jag har Sandra... hon hjälpte mej att spåna fram idén. Det kommer att bli så klockrent om jag får till det! *hoppas*

Sen är min tatuering av "de sju dvärgarna" äntligen klar!! Har blivit en del sittningar :P Tack Pulver! Jag är supernöjd! :D (Bild kommer på den då den läkt)

Imorrn är jag bjuden hem till Sandra, klart jag ska dit på tjejkväll! Kommer att bli så skoj! Så ni ser, jag är inte direkt sysslolös om helgen :P hehe

Figurerna till kommande tårta, måste göras imorrn! För på söndag ska den ju sättas ihop! Ujuj!

Nä nu sova en stund så jag hinner med mina barn denna helg också!!

Tjing / Mållan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0