Början på helgen!

Tjo!
Har vart lite tvärdött här inne, men det bero på att det inte har bakats nå... Jag klurar på lite teman...

Nu närmast i tid är min överraskning till familjen min på alla hjärtans dag! Efter det så görs det två tårtor.
Sen drar det igång mycket mer i slutet på feb... början på mars. Kan ju inte gärna diskutera det jag gör förens de är gjorda! :P hehe

Annars är det fullt upp i mitt liv. Jobbar & står i, men måste säga att det är som en dröm nu. Jag har gått ner till 75% i arbetstid på jobbet, då jag märkte att mina pojkar inte klarade av att gå närmare 10h på förskola. Sånt grin & gnäll pga trötthet... mina stackars små <3
Sen kände jag även att då vi jobbade så, så såg jag knappt mina barn på hela veckan! Vill ju vara med under deras uppväxt! Men nu, nu är allt finemang!
Dom får sova ut på mornarna, sen hämtar jag dom senast kl 15. Mycket gladare barn har jag fått! *Lycka*

Nu ska jag sluta pladdra... flikar bara in att imorrn ska jag göra tårtbottnar till kommande tårtor... Är så perfekt att frysa in, man får som mycket mer tid att lägga på dekoration när tårtan ska byggas ;)

Godnatt till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0