Jueves

Dagarna bara flyger förbi. Man skulle vilja kunna trycka på en paus knapp ibland, bara för att stanna upp & se sej omkring & njuta utav ögonblicket.
Kan inte förstå att mina minsta i familjen redan är över året, & att de snart ska börja på Vilmers förskola!! :O

Visst det är skoj när barnen växer upp & utvecklas... men det går lite för fort för att hänga med. Minns knappt hur det är att ha bebisar... :P
Nog talat om tiden...

Idag så har Vilmer vart på förskolan i vanlig ordning, men nu har han helg... tro han tycker att det kommer bli skönt för de sista dagarna så har jag varit tvungen att väcka honom om morgonen... lite ovan med tempot efter all ledighet tror jag :P

Karln min jobbar även sista eftermiddagspasset idag, så han är också ledig imorrn... så skönt med lång helg! :)

Imorrn ska jag passa på att gå på ett spinningpass på förmiddagen sen kanske jag även ska kika en sväng på stan... är ju 3 st som fyller år på måndag... min lilla syster, hennes kille & min systerdotter. :D

Nu har jag precis lagt de minsta... Vilmer sitter & lekar med sin snickarbänk eller snarare skruvarna till den :) Lugnt & skönt en liten stund. Tar rätt mycket på krafterna att vara själv med tre energiska pojkar... men det är så skoj & se dom leka alla tre... & Vincent kryper omkring & mummlar... undrar vad han säger? ;) hehe

Ska strax börja förbereda för att göra lasagne som jag & grabbarna ska äta till middag... (om det inte bli för starkt) Då få minstingarna annan mat....

På återseende! -Ciao-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0