Halloj!

Här är det fullt ös som vanligt! Med två små killar som sticker åt varsitt håll & en 3åring som gör sitt bästa att ha sina grejjer för sej själv ;) hehe

Vi har varit bortbjudna mycket nu, så det har inte blivit av att sitta vid datorn så hemskt mycket! Men snart återgå allt till sin ordning igen... i mars kommer mina "små" grabbar skolas in på förskola, jag har redan börjat söka jobb... men är jag redo?
Det senaste året har gått såååå fort. Vart tog bebistiden vägen?? :O

Känns lite både & att börja jobba igen... känns ju skoj att få komma igång, träffa folk & inte vara upp i barnen 24 timmar om dygnet.... men samtidigt känns det lite jobbigt att måsta vara ifrån dom också... helst nu när ALLA tre är mammasjuk ;)

Men det bli säkert bra!

Sen måste jag ju säga att jag har blivit lite av en hemmfru... hehe nu har jag inte broderat på ett tag eftersom jag inte har nått att brodera... men jag har bakat desto mer, & nu har jag rotat fram ett gammalt pussel som jag håller på att bygga färdigt. Karln min har även vart snäll och beställt ett nytt & större pussel... nämnde jag att jag gillar pyssla!? :P hehe

Nu ska jag strax krypa till kojs för imorrn ska vi till svärföräldrarna på middag... bortbjudna igen :P men det är så härligt att umgås med släkt & vänner så det gör mej absolut ingenting!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0