Guten Morgen!

Nu blir det lite långt mellan ggrna igen. Detta pga att jag jobbar igen :)
Har börjat jobba två skift, det här är första veckan & jag jobbar eftermiddags... TRÖÖÖÖTT!
Det känns som om jag har sirap i hjärnan.

Jag & min man jobbar mot varandra i två veckor nu. Så det är tungt för oss... värst är det för den som jobbar eftermiddags eftersom det bli väldigt lite sömn innnan man ska upp & ta hand om alla barnen, man jag har nu klarat 2 av 4 dagar... så det kommer att gå! :P Få sova under helgen som kommer ;)

Efter dessa två veckor kommer min man ha pappaledigt februari ut... så det känns bra! Då är det lättare för oss båda!
Annars så är det skoj att ha kommit igång med jobbet igen... visst sakna man barnen, är ju van att ha dom alla i hasorna mest hela dagen :P

Nu ska jag gå he på en panna med lut & hoppas på att jag bli lite piggare, för inte nog med att jag är trött så har jag dragit på mej en förkylning!! Är det inte typiskt så säg!

Jaja ha en trevlig dag allesamman!
-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0