Freitag!

Nu har man jobbat första veckan, eftermiddagspass!
Jag är så trött så öga blö *gääääsp*

Inte lätt att jobba sent, sen upp tidigt för att ta hand om ungarna. Trodde att jag var "wonder woman" ;) Men icke!
Nu är det iaf avklarat & nu är det helg... skönt att vila upp sej lite inför nästa veckas förmiddagspass :)

Längtar tills karln kommer hem... han är väl hemma runt ett. Då måste jag få sova en stund annars funka jag inte denna dag. Har ju tänkt att bada alla barnen i eftermiddag... det krävs det ju lite energi till :P

Sen måste vi även ta en städardag. Det har inte blivit städat något denna vecka... vi är för trötta. Den lilla energi vi har haft har gått till barnen :D
Kommer att bli så skönt då karln ska vara pappaledig hela februari. Då kan man jobba humant, för som vi håller på just nu är INTE humant för fem öre!

Nu ska jag sluta pladdra... dricka en kopp kaffe, sen ska här göras lunch åt mej & barnen.

-Ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0