En bra start på veckan!

Mina barn har vart supersnälla idag (som vanligt) ;) hihi
Efter jag, Vincent & Viggo hämtat storebror Vilmer på förskolan så kom A-Lena, Sofi & Martina på besök.
Vilmer fick en massa leksaker av Martinas mormor, han blev sååå glad! Vilmer hälsa ett stort tack! :)

Sen åt jag lax & sallad till middag, för att senare avsluta dagen med ett spinningpass! Så skönt!
Jag må ju säga att det känns att man bli sååå mycket piggare då man rör på sej & på kvällen blir man så där mysigt trött!

Nä nu är det bara att gå & lägga sej, har tre grabbar att göra iordning innan vi ska promenera till förskolan imorrn.

På återseende!  



Tre busiga grabbar på golvet! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du bloggar igen! :)

2010-09-28 @ 12:08:55
URL: http://ovninggertraning.blogg.se/
Postat av: Jag

Tackar! :D Kul att vara tillbaks! :)

2010-09-28 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0