Denna dag! :)

Denna dag har vart helt ok! Förrutom att jag vart hur trött som helst! ( kanske tog ut mej lite väl igår på spinningen?)
Så det har inte blivit mycket gjort, all min energi har gått åt att se efter mina tre grabbar.
Det är ju en så rolig ålder på minstingarna nu... dom krålar efter golvet, bråkar om leksaker ( även med storebror) Kul att se dom utvecklas & tar för sej! :D

På eftermiddagen kom min moster förbi med hennes barn, vi drack kaffe & barnen lekte :P
Sen har jag broderat en hel del nu på kvällen... håller på med en jullöpare, snart klar! Men då är det bara att gå på nästa utmaning... ska göra en STOR adventskalender som alla mina pojkar ska få ha tillsammans! :)

Nu ska jag avrunda... måste ju sova en stund innan barnen vaknar :P hehe

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0