Snabb uppdatering av gårdagen.

Igår så var jag jättetrött (som vanligt) Tycker att mina barn kan ta sovmorgon, någon morgon iaf :P
Så igår då mina minsta sov & Vilmer var på förskolan så passade även jag på att sova. så skönt så!

På eftermiddagen kom min mor på besök, vi drack kaffe & surrade... när Christer kom hem så fick han ta minstingarna så for jag & Vilmer med mamma in till stan & kikade... handlade nödvändigheter, så som vanish, fönsterputs & sånt :P
Fick mej även ett par promenad skor... börjar bli liite kallt & gå i tofflor på morgonen :P haha
Vilmer fick en leksak, så han blev även supernöjd!
I bilen på vägen hem så säger Vilmer till mej: " Mamma! Pappa kommer inte att tro på mej... *skrattar* han kommer att tro att jag fyller år!" :D

En  trevlig dag med andra ord. :)

Vilmer kom i säng rätt så sent, så jag trodde att han skulle sova lite längre nu på morgonen... men icke!
Han & småbröderna vakna halv sex! (som vanligt)

Nu ska jag gå & underhålla mina barn... förhoppningsvis så kanske jag får de minsta i familjen att somna om... dom är så griniga & trötta. Tro dom vaknade för att dom var hungrig. Jaja vi få väl se! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0