Ännu ett snabbt inlägg! :P

Idag så har Vilmer vart ledig, det är han varje fredag... Så vi har bara tagit det lugnt hemma tills karln min slutade jobba.
Då drog vi hela familjen till knasiga kojan, med barnas faster & deras kusin.
Vilmer & Markus hade superskoj! Vincent & Viggo var trött.
Träffade även en tjejkompis som heter Therese. Har inte sett henne på många år, eftersom hon bor i malmö.
Var superskoj att sitta & snacka bort en stund med henne... hoppas verkligen att dom hittar hus här uppe. Skulle vara tokroligt att kunna börja umgås igen. *håller tummarna*

Efter knasiga kojan så åt vi på Max... sen åkte jag & Vilmer en snabbis på affären, var väl hemma igen strax innan sex. Då var det bara att byta om & skynda till Stepin (som vanligt)
Gick på crosstrainern & förbrännde 150 kalorier, sen styrketränade jag i 45 min. tok skönt på träningsvärk! :P

Imorgon fundera vi på att dra till Sörflärke... få se om farmor & farfar ska vara hemma.

Nu är det sängen som gäller! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0