Men Hoppsan!

Nu går det verkligen långt mellan gångerna... tar mej aldrig tid att sitta & blogga längre... då jag sitter vid datorn tycks jag ha så mycket annat jag ska göra... sen bli jag för less för att orka skriva nått... men men det ska bli ändring på det... framöver nångång! :P haha

Det går iaf bra sen min rena kur... kan inte påstå att jag tränat nåt sen jag började äta... usch! Lathet!
Men det positiva är att jag står kvar på samma vikt... så skulle jag bara sätta igång & röra mej nu så skulle det börja hända grejjer.
Jag lagar nya maträtter typ varje dag... ibland tar jag lite kolhydrater till... men oftast är jag helt utan! Går hur bra som helst! & grejjen är ju den att nu äter man ju mycket godare mat... knepet är ju bara att ta sej tid att stå vid spisen! :)

Mina minstingar i familjen är förkylda... inge skoj att höra på deras rossel & hosta... & det är ju inte mycket man kan göra förutom att hålla näsan ren. Hoppas det vänder snart! Annars får jag väl åka in med dom så nån läkare kan skriva ut nått slemlösande för så små barn. Men vi få se!

Annars är allt hur bra som helst! Jag är så lycklig över att ha så fina grabbar. Vacker man = vackra barn ;) hehe

Måste bara citera mej & Vilmer... jag kände hur det luktade bajj, så jag frågade - Vilmer, har du gjort en touch down?
Vilmer - nej mamma, jag heter Vilmer Ludén!

Hahaha han är ju bara såååå söt!


på återseende! Snart hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0