Hej!

Inte mycket skrivet av mej denna helg... vi har haft fullt upp... Vi har grattat min mor som fyllde år i lördags, samt umgåtts med Ita, Johnny, Erica, Emilie, Johan & Aisy... kollat på melodifestivalen med mera... jag tycker att rätt låt vann! Anna Bergendahl har ju så sjuk bra sångröst! :)

Idag på eftermiddagen så bestämde vi oss för att gå ut & promenera... hela familjen! Jätte skönt var det! :) Vi gick till min moster & drack kaffe, pratade om att vi ev. skulle åka in med Viggo imorrn... pga hans slem hosta. Vi gick hem & gav småttingarna mat... sen bestämde vi oss för att åka in med Viggo på en gång! Varför vänta längre!?

Så vi ringde till min moster & frågade om hon hade tid & komma & passa Vilmer & natta honom medans vi skulle in. Vilket hon var snäll & gjorde! :)

Vi fick först träffa jourläkaren... som ordnade så att Viggo fick andas bricanyl samt dricka kortison. Han verkade inte bli så mycke bättre utav de... han rosslade nästan ännu värre efter kortisonet :S Så läkaren sa att han skulle säga åt en barnläkare att kolla honom. Så då han kom, så tog han tempen & lyssnade på hans lungor.
Eftersom han inte haft någon feber & han har ätit bra med mat, så sa läkaren att han skulle lämna ett papper på barn avd. så ska dom ringa oss imorrn... så ska vi åka in igen så Viggo ska få inhalera lite mer + kolla ifall han fått RS viruset. Min lille kille sover iaf lugnt & skönt nu. Det märks att han fått kortison... inge rossel! :D

Nu ska jag byta blöjor på minstingarna & se om dom vill äta lite... ska bli intressant & se hur det går för Viggo... hoppas att han får äta ett mål mat utan att låta som ett sågverk.
Sen ska här sovas!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0