God Mörning!

Blir man deppad eller!?
Man hinner bara få smak av solen & det vackra vår vädret... så börjar det tok snöa igen!
Jag kunde acceptera att tidigare imorse så var det små små flingor, men nu är det ju hur mycket som helst :S
Jaja våren kommer nog nångång... få vi hoppas! :P

Igår åt vi Lax med fetaosttäcke & varm gurksallad... var hur gott som helst! *möms möms*
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på för mat... ska kolla vad jag har hemma... vi skulle "bad" behöva handla.

På lördag ska jag vara med i årets "spinn för livet" brukar alltid vara med att cykla in pengar till barncancerföreningen.
Ska även fira syrrans kille Johnny på lördag. Han fyller år idag men har bjudning på lördag! :)

Nä nu ska jag kolla varför mina små killar är så missnöjda... tro dom är trött...
Dom är iaf på bättringsvägen nu. Skönt att dom håller på att bli kvitt den där otäcka förkylningen.

Jaja nog babblat.... på återseende!


En bild kan jag nog klämma in innan jag går! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0