God förmiddag!

Chockerande va!? Jag bloggar idag igen :P

Tänkte på en smart idé för mej att komma igång med bloggandet igen är att jag kan lägga upp mina middagar jag gör varje dag... kanske nån annan som får ett tips om mat... jag skriver nog inte ut recepten, utan berättar mest vad jag ska tillaga... nån som vill ha recept så kan ni såklart fråga så lägger jag upp det! :)

Kan ju vara kul med lite av en mat blogg... kommer givetvis fortsätta skriva om min familj & mitt liv... även lägga upp kort på barnen & så... men jag börjar så här så ska vi inte se om jag kan börja blogga varje dag! :P

Dagen middag:

Biffstroganoff (med ris till killarna, veckosallad för mej)


Tänkte att jag skuller lägga upp en bild... men det verkar inte funka så bra... så det får bli utan idag!

På förmiddagen så har Elin (min kusin) & min mor varit här... om en timme ungefär så kommer Markus, ska passa honom nån timme eller så... det passar ju bra att Vilmer få en lek kompis då jag ska laga mat! :)

På återseende! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0