Fullt ös idag!

Dagen började lugnt som vanligt... jag & mina tre små killar mös på som vanligt i sovrummet... Vilmer kolla på bolibompa... alla drack välling o.s.v
Sen fick Christer sluta tidigare idag... för Viggo skulle på återkoll på sitt hjärta... EKG & Ultraljud.
Förra gången han var dit så var det för ett misstänkt blåsljud.... vilket visa sej att det inte var... men vår hjärtläkare upptäckte ett litet, litet "skönhetsfel" & det var det skönhetsfelet han skulle kolla upp idag. Som tur var så är det borta nu... han har ett alldeles perfekt litet hjärta! :)

Innan jag skulle åka iväg med Viggo... så blev Vilmer ledsen, han ville så gärna följa mej... men jag lovade honom istället att vi skulle hitta på något skoj efter middagen istället... sagt gjort, efter middagen så åkte vi hela familjen hem till Marcia & Hugo... vi drack kaffe & hade det trevligt medans Daniela tränade Vilmer & Michelle att hoppa från trappen... haha
Michelle & Vilmer ville så gärna hoppa högt (hoppa från tredje trappsteget) men Daniela hade stenkoll... hon såg till att dom max fick hoppa från "tvådje" som hon själv råkade säga ;) haha

Ja, det har vart en innehållsrik dag... men mycket trevlig sådan!

Nu har jag precis gett minstingar mat... dom ska bara få vila ner den lite innan jag byter blöja & lägger dom.
Imorrn ska Vilmer äntligen få fara till dagmamman... det var ett tag sen nu. Det ser han verkligen fram emot :)


En fin bild på mina gossar & min kusin Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0