Denna helg!

I lördags morse så var jag med i "spinn för livet" Barncancerföreningen arrangerar det varje år. Väldigt skoj tycker jag...
Så jag var på ett spinningpass i 1 timme... förvånansvärt att jag orkade hänga med instruktören hela passet! Med tanke på att jag är så otränad & att min rygg är ju så dålig... jag kände inte ens av min rygg! :O
Så då jag komme hem så sa jag till Christer att ta på Vilmer overallen så han kunde gå ut på gården med mej... sen skottade jag hela gården... tung, blöt snö! Snacka om träningspass... & snacka om att jag hade träningsvärk i hela kroppen dagen efter! :P hehe
Så nu ska min träning dra igång på allvar känner jag!
Lördagseftermiddagen åkte vi hem till min syster Carita & grattade hennes kille Johnny. Var mycket trevligt, men vi avrundande ganska tidigt på kvällen... jag var sååå trött!

Idag så var vi & storhandlade på förmiddagen... sen for vi hem & åt lunch, Christer gick & la Vilmer & somnade han med... jag städade typ hela nedervåningen. Sen fick vi besök av Christer,s kusin Charlotte hennes kille Simon & deras två barn, Adam & Ville. Dom han ganska precis bara komma hit så ringde Martina & frågade om dom kunde få komma... & självklart så gick det bra... så då komme hon, Anna-Lena, Stefan & Sofi.
Mycket trevligt med främmande!

Sen då alla farit så var det dags för Vilmer att nattas... så jag gick upp med honom vid halv åtta... han somnade inte förens efter tio.. vid halv elva ungefär... men det är vårt eget fel eftersom vi lät han sova sen middag. Så han var helt enkelt för pigg för att komma till ro.

Nu har jag precis gett minstingarna i familjen mat på rockigt vis ;)
Är man född stjärna så måste man ju äta med stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0