Ännu en dag med ös! And I like it!

Min morgon började rätt hektiskt... var inte ute i rätt tid... haha
Började med att jag gav alla barn välling uppe i sovrummet (som vanligt) Sen bytte jag även blöjor & kläder där... sen var det bara att stressa ner & börja klä på alla ytterkläder... jag hann  inte äta frukost, men tog med mej en banan :P Sen promenerade vi till dagmamman med Vilmer. Efter det fortsatte jag promenera... promenerade upp till Geneskolan & tillbaka... var ute & gick i en timme ungefär... hur skönt som helst!

Sen har jag tvättat kläder... rengjort diskbänken i köket... matat småttingarna... ätit sjäv... bytt en tvätt... nu ska här bytas blöjor för att sedan gå & hämta Vilmer... ska nog passa på att vara ute ett tag på gården, så Vilmer få leka lite i snön. :)
Sen ska jag in & förbereda middagen... idag blir det tacopaj! :)

Jag kan ju inte påstå att jag få långtråkigt om dagarna... fullt ös mest hela tiden! Men det är skönt... man känner att man lever! & hur mysigt är det inte att vara mamma <3

Nä nu måste jag lägga på ett kål... det tar ju ett tag innan barnen är klädd & ligger i vagnen.
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Christer

Var det vitkål eller? :D

2010-03-23 @ 20:06:29
Postat av: Anonym

tvunget att kommentera mitt stavfel! morr Jag hade bråttom ok!? Jag vet att det stavas kol!

Puss

2010-03-23 @ 21:09:14
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0