Ursäkta!

Vet att det går långt mellan ggrna nu... men nu har man annat att prioritera om dagarna, jag ska bli bättre på mitt bloggande. :)
De senaste 14 dagarna har jag hållit på med cambridge, renkur. Det går väldigt bra... gått ner snart 7kg. Har pulver hemma för en vecka till, men jag har inte bestämt om jag ska kombinera eller gå på renkur en vecka till... det lutar åt renkur... men vi få se! :)
Det är skoj att kläder är förstora nu... man få som en nytändning... man känner sej taggad att äta rätt & träna... Jag måste för min rygg... den tog alldeles för mycket stryk denna graviditet.

Mina pojkar mår bara bra... dom växer så det knakar, sitter som bäst & planera dop. Ska bli sååå roligt!
Min äldste son är också underbar... jag känner att det är inga som helst problem att vara ensam om dagarna. Vilmer går 15h hos dagmamma, alla tre barnen är hur snälla som helst! Ja, livet är underbart! :D

Nu är det dags att ge de små mat...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0