Dag 21 av 21 :D

Jepp, nu är man på sista dagen med renkur... imorrn ska här ätas! :P Det ska bli gott, än fast det inte kommer bli speciellt mycket! haha Men jag är glad för att jag ska äntligen få en annan smak i munnen!

Vilmer har vart hemma från dagmamman hela veckan... för att han är så hängig... men idag börjar det bli fart på honom igen. Få se hur jag gör imorrn. Är det svinigt kallt ute.. så tro jag han få vara hemma! Det är ju sista dagen hos dagmamman denna vecka så...

Just nu så sover småttingarna... lite oroligt för det är snart dags för deras mat.
Vilmer har nästan nyss ätit... blev rätt mycket bråk, för han har så svårt att lyssna... så det slutade med att ett saft glas föll i hans knä. Jaja det är som det är. Bättre vid middagen kanske! :)

Jag är iaf 9 kg lättare nu. det är rätt bra på 3 veckor tycker jag! :)
Nu gäller det bara att hålla vikten också :) Ska iväg & handla då karln kommit hem... ska inhandlas nyttig mat... sen ska jag börja träna.
Måste vänta i 3 månader efter kejsarsnittet med att styrketräna... men jag hade tänkt trampa på min trampmaskin & vara ute med vagnen tills dess! :D

He bli nog bra de se! :P

Nu är det dags att mata dom små. På återseende! Ciao!

Kommentarer
Postat av: paula

kämpa på...jag måste oxå ta itu med vikten :)

2010-03-03 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0