Äntligen fredag! :)

Min kur går bara bra... är på dag 16 & än har jag inte fått avsmak :) Det enda som hänt är att idag har jag vart yr... så jag tar det lite lugnt!
Vilmer är ledig idag, så jag har alla barnen hemma, går hur bra som helst! Imorrn kommer några kompisar hit & ska umgås & alla barn ska få leka med varandra... ska bli så skoj!

Nu är det snart dags för ytterligare en kopp kaffe... mitt enda nöje just nu :P hehe
Karln slutar halv två... men han ska på affären innan han kommer hem så det ta väl ett tag. Härligt med helg!

En rolig sak hände imorse... jag vaknade av att barnen skrek, tyckte det var konstigt att inte Vilmer hade kommit över... men så hörde jag honom... jag ropade, han ropade tillbaks att han höll på att leka... men jag tyckte han lät så långt bort, mycket riktigt, han hade gått ner!! Utan att väcka mej!
Han hade inte gjort nått hyss... som tur var! Men sen fick jag göra klart för honom att han INTE få gå ner om han inte väckt mej innan. Han såg så klart inte nått fel i det... så jag kunde ju gärna inte skälla ut honom!
Få väl börja stänga grinden uppe igen.

Nä nu skriker småttingarna.... dom har tappat tutten... deras bästa vän, förrutom snutten såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0