Hejsvejs!

Har haft fullt upp så bloggandet har kommit i sista hand. :)
I lördags så döptes Vincent & Viggo... min moster har knäppt jättefina kort med min kamera... men jag kommer inte åt korten för tillfälle så jag lägger upp dom senare.
Det var väldigt stressigt dagarna innan dopet... så när dopet väl var avklarat så blev jag dunder förkyld... bli väl så då kroppen slappnar av.
Men som tur var så var det bara i två dagar... man har ju inte tid att vara sjuk då man har tre barn under tre år! :P

I slutet på nästa månad blir Vilmer 3 år. Shit vad tiden springer iväg!
Vincent & Viggo är snart 4 månader :O ojoj!
Det är så roligt nu då dom är mer med, & skrattar, jollrar... upptäcker att dom har händer :P Greppar saker. Ja, nu börjar det... kommer bli så skoj då dom kan börja leka med Vilmer. Han längtar! :)
Han leker med dom nu också, då dom sitter i sina babysitters... Vincent tycker det är sååå roligt! Kul att Vilmer tycker det är skoj att leka med dom! <3

Nu ska jag vila med Vilmer en stund... minstingarna sover... dom har typ varit vaken hela förmiddagen så nu är dom trötta!
I eftermiddag ska vi hem till min syster Carina... hennes kille Peter fyller år idag! Hipp Hurra!

Ska se om jag inte har några kort att lägga upp:










Kommentarer
Postat av: Emilie

Kanske dags att ta bort lite grejer från sidan av bloggen? Nu har det ju ändå gått 4 månader snart ;)

2010-04-08 @ 22:14:39
URL: http://emilies.se
Postat av: Elisabeth Löhf

Jo det lät intressant! Men jag vet inte vart du bor och om det blir frakt! Kan du kanske maila mig var du håller till och en bild på gåstolen så kan vi höras mer via mailen om detta!



Kram/[email protected]

2010-04-10 @ 00:12:15
URL: http://tvillinglivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0