Vart till läkaren!

Fick inte kolla på bebisarna... men fick en tid för tillväxt ul, ska dit den 18:e :)
Det jag fick göra idag... var att väga mej kolla blodtryck, sen kollade läkaren min livmodertapp... & den va opåverkad, så de va verkligen skönt att höra!
Sen fick ja sjukintyg som ja ska skicka till försäkringskassan... läkaren insisterade på att ja skulle bli sjukskriven nu... iaf i 4 veckor framöver...
Eftersom ja ha sån ryggvärk... å sammandragningar... även att barnen tynger på neråt nu.
Fick även order om att ja måste bli noga me järntabletter nu.. eftersom mitt järnvärde sjunker, å att det gå fort då man väntar två... så de e bara att se till att bli bättre på de! :)
Är just nu i v25 men läkaren sa att ja e lika stor nu som om ja skulle vart i ca v34 med en bebis! :) hehe så ni förstå att de börja bli tungt!

Nu på torsdag ska ja på glukosbelastning... känns ju lagomt roligt... huvva!! Smaka inte mumma direkt :S

Nä nu ska ja ut i trädgården å plocka lite plommon till min mormor... sen ska vi åka dit å dricka lite kaffe å umgås! :D

Ha en bra dag allesammans!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh du måste lägga upp en liten magbild snart! Massa kramar

2009-09-07 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0