100 Dagar kvar!

Jajjemen! Nu ha man vart gravid i 180 dagar!! :) Shit nu e de "bara" 100 dagar kvar tll bf (beräknad förlossning).
Sen kommer de ju bli planerat... så de e ju egentligen mindre än 100 dagar...  Snart är man helt plötsligt 3 barnsförälder!
*spännande*


Jag själv ha åkt på en fruktansvärd hosta! känns som om jag komma hosta upp lungorna snart :S
Jag hade feber i ett dygn... så de va ju skönt att den gav med sej på en gång! :)

Så de ha inte blivit nått rännande på "byn" denna helgen, fast de känns bara skönt... ibland behöver man bara vara hemma också!

Nä nu ska ja väcka min man som somnat på soffan... sen e de dags för nån lunch...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0