Vart på ultraljud idag!

Allt såg bara bra ut... jag väntar som sagt enäggs... men nu vet ja vilket kön det är också! :D Känns mer verkligt nu! hehe
Tydligen så är dom nog väldigt lika varann... för dom växer lika fort... lika lång & så :)
Så läkaren förberedde mej på att det kan bli svårt att hålla reda på vem som är tv.1 & tv.2 när det väl är dags att dom ska ut :)hehe
Ni som är nyfikna på vilket kön det är... kan ju alltid skriva en kommentar så skickar jag svar via mail... anledningen att jag inte skriver ut könen är för att vissa inte vill att jag ska berätta :)

Har iaf fått en ultraljudsbild idag, det är smurfarnas huvuden i v.30 (panna mot panna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0