Vart på Tul (tillväxt ultraljud)

Mina små smurfar mår bara bra! :) verkligen skönt!
Det som känns mindre bra är att det måste blivit nån missuppfattning om min nästa tid till läkare...
Jag har inte fått någon ny tid, eftersom dom inte har något schema... utan dom kallar mej när det börja närma sej...
Men nu till själva förvirringen... Jag är i v33... läkaren kommer inte att kalla mej förens i månadskiftet nov/dec!! Alltså i v.49 - 50 någongång... då kommer jag att vara i v. 38 -39!! Alltså jag fatta ingenting...
Läkaren tyckte att vi skulle planera förlossningssätt då... nästa gång jag ska dit... men hur stor är chansen att jag är gravid då??
Är det inte liiite sent att planera förlossningssätt då jag nästan gått 40 fulla veckor med 2st!?

Tur är att jag ska till bm (barnmorskan) på tisdag till veckan...  måste höra vad hon anser... detta kan iaf inte stämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0