Så där ja!

Nu har man fått sin första spruta mot svininfluensan... kändes inte! :) Gick hur bra som helst! Innan sköterskan tog den på mej frågade en kvinna om hon inte kunde få knäppa kort då sprutan skulle tas... & ifall dom fick ställa några frågor... ja, det är klart man ställer upp!
Så se ni en "strandad valross" med spruta i armen imorrn i Öa så är det bara jag :P haha

Nu ska jag vänta tre veckor på nästa spruta sen är det klart... skönt att veta att både jag & mannen fått första nu... så nu slipper man vela i frågan "om man ska ta den" :)
& eftersom Vilmer är för liten för att få ta den så känns det ännu bättre att vi ta´tt den! :)

Nä nu ska jag unna mej ett glas Coca Cola! Blev tvärsugen... bruka inte vilja dricka dricka... men nu vill jag ha! :P

På återseende! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0