Tjoho!

Nu bli ne långt mellan gångerna känner ja... men må man som ja må, så e de inte så konstigt att ja inte orka blogga så ofta! :)
Mår fortfarande illa om kvällarna... ha redan börjat få ont i fogarna... Bli ju skit kul, ha problem me dom hela graviditeten :S
men men de e som de e me de! :P

Är iaf väldigt skönt att jobba kort vecka! Jobba bara halvdag imorrn sen e de ledigt resten av veckan å helgen *ler*

Imorrn ska vi till min bror... hans fru fyller år! :)
Till helgen ska vi på swedbank... Ska kolla på George W. Smith! Hoppas det bli bra!

Nu ska ja iaf gå å sova... så ja orka den "långa" dagen imorrn *ler*


P.s Börja även bli nervös... imorrn e de precis en vecka kvar tills ja ska på kvinnokliniken! Ska kolla upp cystan som dom upptäckte i samband me mitt missfall i mitten på februari... troligtvis kommer hon även att kolla in min nuvarande lilla smurf... Å de e de som ja e nervös över... tänk om något e fel även denna gång, fast ja inte märkt det?
Ja skulle gå under då! Se ju så mycke fram emot en liten bebis!!
*håller tummarna* på att ja få se en frisk liten smurf! :) D.S

Natti på er! (ska försöka uppdatera oftare)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det kommer nog gå jättebra för dig på kvinnokliniken! Håller tummarna! :)

2009-05-22 @ 11:02:23
URL: http://bempans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller också tummarna. det kommer att gå bra. mår du dåligt så mår bäbis bra, det kör vi på för min pojke mår ju bra=)

2009-05-22 @ 18:39:40
Postat av: Linda

Jag håller också tummarna. det kommer att gå bra. mår du dåligt så mår bäbis bra, det kör vi på för min pojke mår ju bra=)



2009-05-22 @ 18:40:21
Postat av: Paula

Jag är så glad att allt verkar gå bra med bebisen :) Kram

2009-05-26 @ 18:54:56
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0