Torsdag dag 4

Ha nu klarat 4 dagar me cambridge! Helt ok! :)
Ja ha nu gått ner 4 kilo ungefär... e nog lite mer ;) (2 kilo vätska)

På utbildningen så tro ja att de gå bra! Men man kan ju aldrig så noga veta... hehe
Idag så ha ja gjort (snart) 6 lödprov av 7 :D men de svåraste e ju imorrn :S
Sen e de bara å hålla tummarna på att ja klarat utbildningen!

På lunchen gick ja å köpte 42 påsar av kuren... så nu ha ja så att de täcker upp för hela min rena kur period *ler*
Hon hade ingen växel så imorrn på lunchen ska ja gå dit å hämta mina 80kr som ja inte fick tillbaks idag! :)

Sen ber ja om ursäkt att ja inte lagt ut bilder som ja lovat... men de kommer... ha inte haft tid eller ork att göra de bara... de e så mycke press me utbildning å allt!

Sen ha ja ju berättat i tidigare inlägg att ja ha eksem i min hårbotten... men de börja också, sakta men säkert försvinna :D

Mitt "nya" liv e på väg att bli verklighet,,, haha
Ja ska bli en smart... smal.. & eksem fri fru/mor ;) hehe

Nu ha de blivit en härlig kompott av allt möjligt... men va gör de! :P
Sen skickar ja en STOR Vaaaarm KRAM till min lilla syster! Hoppas du bli bättre i nacken snart!

På återseende! -Ciao-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0