Tjoliho!

Lördags morgon: Väntar på att min bror,s ungar ska komma hit... vi hade sagt 09:00 men dom verka va lite sena! :) 
Ska va barnvakt till dom tills vi åker up till Djupsjö.

Dennis
     
Sandra


Igår va de tänkt att ja "bara" skulle jobba till 14:00 men blev kvar till 15:30. E de ovanligt eller!? Haha
Ja kommer aldrig hem den tid ja tänkt, & hade det inte vart för att ja skulle ha kompisar på besök så hade ja säkert blivit
 kvar ännu längre!

Väl hemma så dröjde de inte länge innan Marcia dök upp me sina två jäntor Daniela (5år) & Michelle (1,4 år). Fem min.
 efter hon kommer så klev Helen in me sin lille son Leo (snart 1år).
Sen dröjde de väl en kvart så kom Kristina & hennes Storkille Adam (5år).
De va jätte trevligt!  De hoppas ja att vi gör fler ggr! :D

Nu ha precis Dennis & Sandra kommit... dom gick ut å lekade me Christer & Vilmer... Även ja ska gå ut...
måste ju bara blogga först :P hihi

Vid 12-13 tiden så dra vi upp till Djupsjö å fira min mor som fyllde år igår... ska åka å köpa present papper nu...
 å ett födelsedagskort!

På återseende! :) Ha en fortsatt trevlig Lördag!

GLÖM INTE MELODIFESTIVALEN IKVÄLL!!  *RÖSTA PÅ HEAT- 1000 MILES*

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag ska lätt rösta på heat =)

2009-03-14 @ 10:34:54
Postat av: Emilie

Självklart :D

2009-03-14 @ 16:24:28
URL: http://eminentlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0