Hej hej! Längesen...

En Fin Vinter Bild :)



Hade besök av min mor igår eftermiddag... de va jätte trevligt! :) Händer ju inte var dag *ler*

Skulle egentligen träna... men ja umgås hellre me min mor :P

Vi satt å funderade på hur vi skulle göra hennes tatuering, som hon ska få av mej & min familj å Emilie & hennes familj :D
Vi kom på en cool idé! Inte alls va "vi" tänkte från början... å de va tur! För den här idén e mycke mycke coolare! hehe
Nu bli ni nyfikna va!? :P

Min son sitter här brevid mej just nu å e morgontrött! Han gnäller... hänger på mej... hihi

Ska ta å börja klä honom nu! Så ja kommer i rimlig tid till jobbet!
Är utlånad idag... de ska bli skoj! Göra lite annat! :)

Jaja... bla bla :P

-Ciao-


Kommentarer
Postat av: Paula

Vilken fin bild :)

2009-03-06 @ 16:11:52
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se
Postat av: jag

Tack! :D

2009-03-07 @ 14:06:38
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0