Förändringarnas Tid Är Här!!

Jepp! De händer mycke för mej nu... med start idag! :)

För de första så ska ja på utbildning denna vecka.... tänker ta ett bättre lödcert. än de ja ha! :)
För de andra så är det min första dag med cambridge! Åh ja e TOK TAGGAD!! *Nu Ska Fläsket Bort*
För de tredje så ha ja äntligen fått betnovat till min hårbotten... ha eksem! Men nu e de oxå snart ett minne blott!! :P

Så ja själv tycker att de händer väldigt mycke i mitt liv nu... som kommer att förändra mej till de bättre ;) haha

Just nu vänta ja på att klockan ska gå... så ja kan pallra mej till stan!

Åh bilderna från helgen som ja lovat... kommer... ha bara inte haft tid... denna helg ha vart fullspäckad!

Ja ska även berätta om min gårdag... då hela familjen drog till Birsta, men de få bli nästkommande inlägg! hehe

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0