Dag 5 är avklarad!!

Skönt att min 5:e dag av kuren ha gått galant! Ja tro att de ha å göra med min motivation denna gång... förra gången (innan jul) så va de ju inte mitt initiativ att börja me kuren... utan ja hakade bara på :)
Nu ha ja ju själv bestämt mej,,, taggat upp inför denna stora prövning, så ja tro att ja kommer att fixa det!! :D

På lödprovet idag, så tycker ja att ja kunde gjort bättre, men de fanns inte tillräckligt me tid till att göra om varje strap.
För igår då ja övade så tycker ja att de gick mycke bättre än på provet idag... men min lärare tyckte att ja gjort väldigt fint! Så ja hoppas att de stämmer... (det e inte han som kommer rätta dom)
Så nu ska man gå å vänta en vecka innan man få veta om man klarat de *hua*
Hoppas verkligen att ja gjort det!! Annars vet ja inte va ja gör!

Nu ska ja strax gå å sova... min man gick nyss upp å la sej... så de e bara ja ensam kvar.... haha

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0