*Nervös*

Om två timmar ska jag vara på spec. mödra! Ska kolla till mina små smurfar! Hoppas båda mår bra!
Är så nervös att nått ska va fel... vet inte varför jag tänker så, ha inte haft nått som tyder på att nått ska va fel!
Tro jag tycker det är för overkligt än... måste kanske smälta tanken mer på att vi ska ha twins *ler*

Min man ska möta upp oss på sjukhuset. Eftersom jag är mammaledig med Vilmer, idag & imorrn så är det ju bra att Christer är med... annars hade jag måsta skaffa barnvakt.
Sen vill ju mannen min också se dom små sprattla :) Undra hur hans reaktion kommer va? hehe
Å undra va Vilmer kommer att säga?

nä nu ska jag gå å fixa håret!
Jag uppdaterar senare... å hoppas jag kommer med positiva besked! :)

*håll tummarna* för mej nu!

Min sötnos äter godis som han fått av mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0