Min stackars son!

Lille Vilmer ha hög feber... ha haft det sen igår.
Så här bli de alvedon... å vatten...
han ha ätit lite kräm... men inget annat!

Hoppas han få i sej nån mat snart... jobbigt att va hungrig också :S

Vilmer vaknade 4 imorse... så då va de alvedon & gå ner å se på Laban som gällde... vi satt uppe en timme! Så kl 5 gick vi å la oss igen... tog ingen lång stund innan han somnade om... å tur va väl de, för ja va dödstrött! :)

Min man är just nu på väg till stan för att köpa in mer alvedon... han ringde mej nyss å sa att han vill att ja ska koka ägg! eh... ja hade tänkt mej nån lunch ja... men men få se va han tänkt sej :P haha

Så bäst att ja koka lite ägg då... sen ska ja mysa me min varme lille son.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: paula

Hej! hoppas han är bättre snart. Alvedon funkar inte på leah vi använder flytande ipren. Hur mår bebisarna då? kram

2009-06-07 @ 15:20:16
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se
Postat av: Jag

Oki... alvedon gå bra här... han e fortfarande febrig, stackarn!

Mina små i magen tro ja må bra.. ska till specmödra den 24:e för koll... så då få ja se hur dom mår! :) Förhoppningsvis så må dom bara bra! ler

2009-06-08 @ 05:45:05
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0