Glad midsommar!

Jag mitt klant arsel... tog med mej kameran till Fi... tro ni att jag knäppte nå kort? nejdå... kameran lämnade jag så fint i bilen! *suck*

Knäppte typ ett kort ute på gullvik... få se om de e nått att lägga upp! haha

Dagen ha vart helt kanon!
Vi for först ut till Gullvik för att se midsommarstången å alla danser... :)
Sen åkte vi hem å hämtade efterrätterna som vi skulle ha med oss till min moster (rabarberpaj & kladdkaka & jordgubbar) *mums*

Sen då vi komme dit så åt vi god mat... sjöng visor... åt god efterrätt ;) hehe
sen hade vi lite frågetävling å sånt! :) Mycket trevlig kväll blev det!  Med mycket trevliga människor! :)

Det som va lite negativt var att min son inte ville sova... jag försökte i 2 timmar!! Sen va de bara att ta upp honom... vi åkte hem halv tolv... så min son lär sova länge imorrnbitti! :P hehe få vi hoppas iaf!

Nä nu ska ja själv krypa till kojs! e asa trött!!
Sitter här å klämmer lite på magen... ibland spänner det till mitt på magen... känns som om det är nån av bebisarna jag känner... men det känns som om det är för tidigt för det! Lite mysko e de iaf  *ler*

Tack ska ni ha för ikväll!! Det var verkligen super trevligt!!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0