Rul = Rutin Ultra Ljud

Jag var på Rul idag!

Barnen mår bara bra... är nu beräknad till den 22/12 - 09
Dom misstänker enäggs... tunn skiljevägg (hon hittade den knappt), en moderkaka, en yttresäck, samma kön m.m

Kommer att bli kejsarsnitt för min del... eftersom jag gjorde kejsarsnitt med pojken min så trodde dom att det bli så nu också... eftersom att det är två stycken!

Det är skönt att veta att deras hjärtan funkar som det ska... å att dom har urinblåsa m.m
Nu börja man äntligen fatta att det är två små där inne... kanske för att man se så tydligt nu att det är bebisar i miniatyr form *ler*


Kommer lägga upp ul bilder senare... men kameran måste laddas på batteri först :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Batteriet bör nog vara färdigladdat nu med tanke på att Christer startade laddningen vid 15-16-tiden ;)

2009-07-22 @ 22:24:39
URL: http://eminentlyems.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad spännande att se två små filurer på ultraljudet, roligt att det gick bra :)

2009-07-22 @ 23:30:52
Postat av: Hanna

Ascoolt att se bilderna Malin! Skönt att allt verkar gå bra. Hoppas vi kommer ses nån gång framöver. Det är ju så trist det här med jobbet... Kram Hanna

2009-07-23 @ 15:31:57
Postat av: Jag

Tackar!



Ja, slebb de va färdigladdade, men ja orkade inte hämta batteriet :P



Hanna: Jo de e väldigt tråkigt me jobbet... vi få hoppas att de vänder snart! :) Jo vore skoj å ses igen! :)

2009-07-23 @ 23:12:08
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0