Är helt knäckt!

Igår började jag städa ur volvon... Christer dammsög plockade skräp å allt sånt drygt, å jag dammtorkade, putsade fönster å försökte få rent bilklädseln!
Höll på i två timmar igår, å ungefär lika länge idag! SKRUBBA SKRUBBA Å SKRUBBA!! *phu*
Ryggen höll på å gå av... men nu är det gjort!! *skönt*

Nu undra ni nog varför ja la ner så mycket energi på bilen!?
Jo, eftersom vi lämnade in den på carstedts idag, för värdering! Få se va dom kan tänkas vilja ge för den! :)
Så vi ha fått låna hem en Ford Galaxy -05 :D
RIKTIGT FIN!!
Få se om det bli den vi köper... bero helt på va dom e villig å ge för volvon! :)

Jaja nått mer nytt på himlen!?
Vi har varit barnvakt å Vilmer,s kusin Markus idag... de va skoj! Händer ju inte varje dag! Å som dom härjade! Svårt å få dom att varva ner! hehe

Nu ska jag väcka min man som sitter å sover, lutandes mot min axel! Hehe sötnosen! Stackarn e helt slut på!

Få se om jag orka lägga ut mer bilder lite senare. just nu ska jag brodera!!

Hane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0