Trötthet!

Ja e sååå trött... först å främst tro ja att de bero på att de e bara min tredje dag me cambridge... då kan man känna sej trött å dålig.... men imorrn ska de vända! *håller tummarna*
Sen ha ja även börjat få ont i halsen å känner mej allmänt förkyld. Vet inte hur de e me cambridge... alltså ja mena, e de bra eller dåligt att hålla på me de då man e hängig!? Måste ju erkänna att ja känt mej yr flera ggr idag :S

Sen jobbade ja även 6 timmar idag.... de e bara stress strress stress på jobbet just nu... kanske inte en så bra kombination: lågt kalori intag + förkyld + stress på jobbet = yr å illa mående

Men men de ska som sagt bli bättre imorrn.... hoppas att de bli så! *ler*

Ska snart dricka kaffe.... Christer å Vilmer ska äta pannkakor.  Ja ska vänta me min sista shake för dagen, vill ju dricka den lite senare så ja inte e så hungrig  ikväll! :)

Hoppas även att min man å mitt barn känner sej kryare snart!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad söt Vilmer är, sa till Emilie för nån dag sen att han är bland de sötaste barnen jag sett! :) Gullunge.

2009-01-15 @ 16:03:26
Postat av: Malin

Tack madde! Va roligt att du tycker de! De tycker ja me ;) hehe Kram på´re!

2009-01-20 @ 23:07:32
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0