Måndag! :)

Ha vart hemma me lill Ville idag! Inte för att han ha vart sjuk men...  De ringde en kvinna imorse å sa att min reserv dagmamma va sjuk i flunsan... å att hon kunde ta Vilmer om ja ville... men ja kände bara att de ville ja inte... hade inte så go lust att lämna min son hos en kvinna ja aldrig träffat! Å ja tro de bara skulle bli en massa grin ifall ja hade försökt.
Så vi va hemma idag!
Vi skjutsade min lilla syster hem vid 13:30... sen åkte vi till min moster mari å hälsade på... drack kaffe å surrade!
Kom hem å gav min son middag.... städade bort disk.... å började stryka köksgardiner... hann stryka en längd... sen va de bara å ge upp... Vilmer bara protesterade... han drog i gardin, han drog i sladden till strykjärnet... han puttade på strykbrädan.... så ja vänta till karln i huset kommer hem. Han e på väg nu! Han ha jobbat över idag!

Men strax ska ja väl göra ordning vilmer för natten... de e min tur att lägga honom... så ja lär ju inte hinna klart me gardiner å tvätt... eftersom Vilmer ta så lång tid på sej innan han somnar... så allt lär väl bara bli halvgjort som vanligt *suck*

Men men va gör man.... vi ses!! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0