Hej på er!

Hinner knappt börja på en ny arbetsvecka innan man e helt slut på.... denna otroliga stress me kaos å allt möjligt! Va less ja börja bli på att alltid måsta ånga på 110%
men de kommer lugna ner sej inom en snar framtid, med mer ordning å reda å så :D *längtar*

De e tur att man tycker att man ha ett roligt jobb... annars hade detta aldrig gått! :)

Jag slutade jobbet 13:30 idag... för att hämta Vilmer... (halv stängningsdag)
Åkte å hämtade lilla syster å skjutsade henne till jobbet... åkte sen vidare en snabb sväng till Mari å drack kaffe...
Min man ringde runt 15:30 å undrade om vi skulle åka till hans syrra... så de gjorde vi.

Åt väldigt god afrikansk mat å drack sedan kaffe :) väldigt gott å trevligt!

Då vi komme hem så va de sängen direkt för vår son...

Hade tänkt duscha men vet inte om ja ids... ha ingen lust :P haha

Sen måste ja bara påpeka att ja haft dygn ont i min högra häl hela dagen... på jobbet va ja tvungen att gå på tå me den foten :S Kom på de nu, för den börja värka igen *aaaj*

jaja hoppas de gå över! Inge skoj å stressa runt å halta... funka inge bra :S

Nu e de snart dagen D för min kompis katja att föda *ler*
Hon ha väl bara nån vecka kvar nu... hoppas lill kotten hennes vill komma ut i tid :P e ju sååå nyfiken :D

jaja ska sluta pladdra nu å gå å sova.... de börja bli sent (som vanligt)

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0