Åh så less ja bli!! *suck*

Nu e ja sjuk IGEN!! *fräs*
Orkade jobba fram till 14... med snorig näsa, feber, en hosta som inte är nådig (känns som ja ska spy efter varje host attack) så ja må konstant illa!!
Vid två så tyckte mina arbetskamrater att ja skulle gå hem... dom fatta inte att ja orkat jobba idag (fatta inte ja heller) :P hehe
Så ja ha precis druckit en liten kopp me Kan Jang, som tydligen ska va väldigt effektiv mot förkylning! Hoppas verkligen att de hjälper!
Men ja tro inte att de bli nå arbete imorrn för min del! OTUR! För ja ha inte "tid" att vara sjuk nu.... Ska försöka koppla bort allt som ha me jobbet å göra, för annars sitter ja bara hemma å stressa upp mej för att ja inte kan va på jobbet :S

Så! Nu e ne slutsnackat om jobb! :) hihi

Tänker lägga mej under en filt å bara vara!! Fast snart kommer ju mannen i mitt liv å sonen hem, så då ska man försöka ha ork att ta hand om lilleman också....

Ha en bra dag allesammans! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Men hallå! Man kan ju inte dricka en liten kopp med Kan Jang heller ju, det ska ju doseras efter flaskan! Man kan ju få hjärtklappning o sånt om man överdoserar :-)



kramis

2009-02-03 @ 09:37:18
Postat av: sara

verkar som alla är snoriga nu, vi med.

Själv skall jag jobba i morgon och hoppas att förkylningen klarar det.

2009-02-07 @ 18:54:01
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Jag!

Katja: De e klart att ja dosera... det är måttet som ja kalla för kopp! Hahahaha



Sara: Jo de e en jobbig förkylning... gå bara runt, runt å runt! :S

Hoppas ni slipper va mer sjuk! :)

2009-02-14 @ 18:04:36
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0