Tröttsam dag!

Inte för att vi ha lite på jobbet... Vi har hur mycke som helst på jobbet! :)
Utan för att under mina rådande omständigheter (graviditeten) :P
Så är ja väldigt vääääldigt trött & yr!

Det ha hela tiden vart mer yrhet än trötthet... men inte idag! Idag va ja såååå trött mitt över dagen!
Alltså ja funderade på att åka hem för att sova... visste inte om ja skulle kunna hålla mej vaken!! Helt otroligt!! Fatta att man kan bli sååå trött... från ena sekunden till en annan....

Man sitter å tänker på dumma scenarion som tex: att somna å trilla från stolen.... somna mitt i en diskussion... somna på ett viktigt möte...

Alltså de skrämmer mej att inte ha nån kontroll över min trötthet! Hoppas verkligen att de gå över snart!

Annars e de lugnt.... Vi va upp till Christers syster idag efter jobbet.... drog upp hennes "nya" soffor! :)
Då bjöd hon oss på god middag... å senare go fika! :P
Vilmer va sååå trött innan vi åkte... grinade för ingenting... stackars lillplupp! *ler*

Nu sover mina pojkar... Vilmer på sitt rum!!
Nu sover han hela nätter där! :) Oj så stor han blivit! :)

Nu ska även ja gå å sova!!  Natti på er!! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Inget illamående än då? Hör av dig på fredag o säg hur det har gått. kram kram

2009-02-18 @ 10:50:50
URL: http://pollyanna.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Jo ja må illa lite till å från... inget märkvärdigt! :P Ha vart me om värre då ja väntade Vilmer!



Jo de e klart ja uppdatera om fredagen... ja längta... å hoppas på att strecket e starkt! :P

2009-02-18 @ 21:41:04
URL: http://uden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo ja må illa lite till å från... inget märkvärdigt! :P Ha vart me om värre då ja väntade Vilmer!



Jo de e klart ja uppdatera om fredagen... ja längta... å hoppas på att strecket e starkt! :P

2009-02-18 @ 21:41:23
URL: http://uden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0