SKIT OCKSÅ!!

Jag ha fått ett mf! :(

Men hon kan inte se när?? eller att ja ha tappat ett foster?? verkligen knepigt!

Men hon såg bara en ljus strimma tvärs över livmodern... å de bruka ju se ut så då man fått mf...
Sen va de också konstigt att ja inte haft de minsta ont... å ja ha inte fått ut nån "klump"
Också väääldigt konstigt!

Jaja ingen idé å älta det... vet ju iaf att ja inte ha något foster i min livmoder :(
+ att ja nu ha en cysta på 4 cm på min högra äggstock....

hade på min vänstra me Vilmer... å den äggstocken opererades bort i samband med att dom tog bort cystan.
De e nog ingen fara med min högra äggstock... ska "bara" på en extra koll om två månader att cystan verkligen ha försvunnit!

Bruden med otur!! Det är jag det!

*snyft*

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är ledsen för din skull Malin! Förstår att det känns jättejobbigt :(

2009-02-24 @ 22:29:37
Postat av: Pauline

Fy va hemskt.. Tänker på dig! Massa kramar!!

2009-02-24 @ 23:46:08
Postat av: Jag

Ja det känns inge vidare :( Tack hörni! :)

2009-02-25 @ 06:53:45
URL: http://luden.blogg.se/
Postat av: Karoline B

Malin jag beklagar... Hoppas att ni är på fötterna snart igen. Nya tag och nya försök! Till slut så ska det gå bra.



Många varma kramar.

2009-02-25 @ 09:43:31
Postat av: Anonym

Tack Karro!



Ska strax börja om... å hoppas på att de tar sej inom en snart framtid... men ja höll på å kämpa för detta plus i nio månader... så de känns som om de kan ta tid! suck

Men skam den som ger sej! :P hihi

2009-02-25 @ 15:36:32
Postat av: Jag

det va jag malin som skickade för inlägget... konstigt att namnet bara försvann... hmmm

2009-02-25 @ 15:37:54
Postat av: Paula

Hej! Gumman... Jag har inga pengar annars hade jag ringt. Men du ska veta att jag tänker på dig. Vi kanske inte träffas så ofta men jag bryr mig mycket om dig. Jag hoppas att det inte är någon fara med din andra äggstock och att du får så många barn du vill. :) kram

2009-02-25 @ 16:31:16
URL: http://www.pollyanna.bloggspace.se
Postat av: jag

tack Paula! :)

Det värmer att höra, jag hoppas också cystan e ofarlig... de ska den vara... fast man kan ju aldrig så noga veta... de få tiden utvisa... kram

2009-02-25 @ 22:59:40
URL: http://luden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0